Музеї як рушійна сила інформальної освіти

Відвідування музеїв — це потужна складова інформальної освіти , яка відіграє ключову роль у розвитку особистості та розширенні кругозору. На відміну від формальної освіти, що відбувається в аудиторіях за чітким планом, інформальна освіта є добровільною, гнучкою та орієнтованою на інтереси. І саме музеї є ідеальним простором для її реалізації.
26 червня 2025 року викладачі природничо-математичних дисциплін Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти “Київський професійний коледж будівництва і комунального господарства” відвідали інтерактивний простір “Музей Науки”.
Візит до Музею науки — це не просто екскурсія, це повне занурення у світ відкриттів та експериментів. Викладачі мали змогу на власному досвіді переконатися, як складні наукові концепції можуть бути представлені у доступній та інтерактивній формі. Від інтерактивних експонатів, що демонструють закони фізики, до занурення у світ біології, хімії та математики через ігрові симуляції – кожен куточок музею стимулював допитливість та заохочував до дослідження. Наукові музеї є справжнім джерелом натхнення для викладачів, що допомагає їм знаходити нові підходи до викладання складних тем та робити їх цікавішими для здобувачів/здобувачок освіти.
Такий візит став чудовим нагадуванням про те, що навчання — це безперервний процес, який не обмежується стінами кабінетів, а інформальна освіта відіграє ключову роль у постійному розвитку викладачів, допомагає їм бути в курсі останніх наукових досягнень, знаходити нові способи зацікавити здобувачів/здобувачок освіти, а також розвиває їхню креативність і професійні навички.
Поширити в: