У наш час стрімких технологій та цифровізації ми маємо пам’ятати про певні чинники, які потрібно враховувати при обробці колосальних масивів інформації, які як лавина скочуються на педагогічного працівника. Саме тому робота з інформацією та медіа стала важливим змістом освітнього процесу в нашому ліцеї.
До складників медіаосвітнього середовища належать: – медіаосвітні ресурси; – психолого-педагогічні умови; – сучасні технології навчання; – програмно-методичне забезпечення; – особистісно-орієнтована взаємодія суб’єктів освітнього процесу одне з одним та з медіаосвітніми ресурсами.
На допомогу медіапедагогу
Медіаосвіта на заняттях
з математики
Медіаграмотність на заняттях з фізики
Правила інформаційної
гігієни під час війни
Фактчекінгові проєкти
"Як не стати жертвою
шахраїв в інтернеті. Поради від Фільтра"
Що таке «політика спільноти» і як уникати блокувань
Медіаосвітній порадник для педагога професійної освти