Сутність діяльності майстра виробничого навчання полягає у формуванні практичних навичок в здобувачів освіти щодо їхньої майбутньої професії, а також у сприянні всебічному розвитку особистості завдяки загально-педагогічній функції. Майстер ознайомлює здобувачів освіти із технікою і технологіями, інструктує, учить користуватися технічною документацією, формує практичні вміння й навички, здійснює контроль за виконанням завдань, оцінює успішність, стимулює до майстерності й розвитку технічної творчості. Тому майстри виробничого навчання повинні використовувати найновіші й найефективніші методи, що сприятимуть оволодінню знаннями, які необхідні здобувачам освіти для майбутньої професійної діяльності.
З метою підвищення фахової та педагогічної майстерності у Київському професійному ліцеї будівництва і комунального господарства було проведено ліцейний конкурс фахової майстерності серед майстрів, майстринь виробничого навчання за професією “Маляр”.
Конкурс був проведений у 4 етапи: – виконання тестових завдань; – презентація творчої особистості майстра виробничого навчання “Я в моїй професії”; – проведення фрагменту уроку виробничого навчання (вступний інструктаж); – виконання практичного завдання (нанесення рідких шпалер на підготовлену поверхню).
За виконанням кожного етапу спостерігало журі, на чолі з головою журі директором Хоменком Ігорем Володимировичем. Журі відзначили високу професійну підготовку та майстерність майстрів виробничого навчання та нагородили учасників дипломами.